Presentació del llibre «A la lluna», de David Vila i Ros, i trobada de zona Xerrem
Tercera activitat #Xerrem del curs 2025-26! Dissabte 7 de febrer esteu convidats a la presentació del llibre «A la lluna» (Voliana Edicions), de l’escriptor i dinamitzador lingüístic David Vila i Ros, en el marc de la primera trobada de zona de grups Xerrem del Vallès Occidental.
L’acte començarà 11.30 hores i comptarà amb la intervenció de Jessica Neuquelman, qui també presentarà «Els Petits Llenguaferits i el Monstre Joan», un conte sobre la diversitat lingüística i el català, adreçat als més petits de casa.
Durant la presentació, a part d’explicar com va escriure aquest llibre, David Vila també recitarà alguns dels contes i microcontes per a adults que s’hi troben recollits.
No us perdeu aquest acte literari que convida a “deixar-se portar fins a la lluna”.
- Activitat gratuïta, inscriu-t’hi a l’enllaç: https://forms.gle/oGRcjnfdNL9b8T598
(P.D. Si voleu saber una mica més sobre el llibre, us recomanem la notícia web: «A la lluna», de David Vila i Ros, una invitació a rumiar i a deixar-se portar)
