Èxit del Micromecenatge Correllengua 2013

La campanya de micromecenatge que la CAL va iniciar el passat 18 de març ha finalitzat amb èxit. Després de 40 dies d’exposició del projecte, s’han superat els 5.000 euros que l’entitat s’havia proposat assolir. Més de 130 persones hi han col·laborat fent aportacions, i han estat moltes les que hi han donat suport i difusió a través del correu electrònic i les xarxes socials, essencials en l’èxit de la iniciativa.

Gràcies a aquesta campanya, la CAL podrà ampliar els recursos que ofereix a les persones i entitats que organitzen el Correllengua, editant per primera vegada samarretes per a infants, ampliant el ventall d’exposicions disponibles i augmentant els recursos d’animació. Així mateix, la planificació i la difusió dels actes millorarà, i s’ampliaran els recursos destinats als actes d’inici i cloenda. Tot plegat per fer un Correllengua més consolidat i amb més qualitat.

El creixement que durant els darrers anys ha experimentat el moviment i la voluntat de la CAL de poder donar suport i resposta a les demandes de les entitats organitzadores, van ser els motius que van portar a l’entitat a impulsar la campanya de finançament col·lectiu, a través de la nova plataforma de micromecenatge totSuma. Aquesta decisió anava motivada també per la present situació socioeconòmica, que ha comportat una successiva disminució del finançament públic i una baixada d’associats de l’entitat, i que posava en entredit la cobertura econòmica del projecte.

La CAL manifesta el seu agraïment a totes les persones, entitats i mitjans que han mostrat el seu suport i han contribuït a enfortir el Correllengua. Sense elles, la campanya no hauria assolit l’objectiu.

Documentació