Aquest juliol obrim nous grups intensius Xerrem perquè puguis practicar el català, sigui quin sigui el teu nivell.
Els grups de conversa intensius seran presencials i constaran de dues sessions setmanals a la seu de la CAL (carrer d’Olzinelles, 118, Sants-Montjuïc, 08014 Barcelona).
Trobaràs grups de conversa adaptats al teu nivell, amb quatre franges horàries per triar:
- Dilluns i dimecres, de 10.30 h a 12.00 h
- Dilluns i dimecres, de 17.00 h a 18.30 h
- Dimarts i dijous, de 10.30 h a 12.00 h
- Dimarts i dijous, de 17.00 h a 18.30 h
Per inscriure-t’hi, truca al 93 415 90 02 o escriu a xerrem@cal.cat.
Vine a aprendre i millorar el teu català a través de converses reals, en un ambient agradable i participatiu.
T’hi apuntes?
