Accés Usuaris i Socis / Estàs registrat ?

Coordinadora d’Associacions per la Llengua catalana

Notícies

30 de juny, inici del Correllengua 2012 a Ripoll
 
El Correllengua 2012 començarà a caminar el proper 30 de juny amb l'acte inaugural que tindrà lloc a Ripoll, una vila molt vinculada a la figura homenatjada enguany, Lluís Maria Xirinacs, en commemoració del cinquè aniversari de la seva mort.

Xirinacs fou i és un exemple de fidelitat envers el país, la seva gent i la seva llengua. Durant tota la seva vida va lluitar, des de la paraula i des de la no violència, per l'assoliment de les llibertats del nostre poble i per la seva dignitat. Sobren motius doncs per a dedicar-li el Correllengua 2012.

Veieu el
programa adjunt.
La Coordinadora d’Associacions per la Llengua organitzem autocar per anar a l’inici del Correllengua 2012 a Ripoll.
 

Viatge en autocar:
Sortida d'Esplugues de Llobregat a les 7.15h del matí i a Plaça de Sants (Monument Ciclista) a les 7.30h
També farà parades a la Plaça Universitat de Barcelona, l’Avinguda Meridiana amb carrer Aragó i a l’Estació d’autobusos de Fabra i Puig.
Tornada de Ripoll a les 20.45h i arribada a Barcelona sobre les 22.00h
 
Preu de l'autocar: 10 euros.
 
Visita Monestir Santa Maria de Ripoll: 2 euros.

Podeu fer la reserva al correu cal@cal.cat o al 93 415 90 02 de 16.30h a 20.30h
El pagament el podeu fer per transferència al compte de “La Caixa” 2100.4742.79.0200004867, indicant-hi el vostre nom
Documents
Cartell i programa


Tornar